Mostrando entradas con la etiqueta EUSKERAREN EGUNA 2013-14 ikasturtea. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta EUSKERAREN EGUNA 2013-14 ikasturtea. Mostrar todas las entradas

Hurrengo asteartean,abenduaren 3an,Nazioarteko Euskeraren Eguna ospatzen da . Guk ere bagaude zertxobait prestatzen egun horretan egiteko. Ondoren dauzkazue abestiak ikasten ari gara. Zuek ere ikas dezakezue gurekin.





El próximo martes se celebra el "Día Internacional del Euskera". Nosotr@s también vamos a celebrarlo.Estamos aprendiendo unas canciones para ese día. Aquí las  teneís para que vosotr@s también podáis aprenderlas.

date domingo, 1 de diciembre de 2013