Mostrando entradas con la etiqueta Musika. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Musika. Mostrar todas las entradas

Gaur nahiz eta  eguraldi petrala egin , egutegiarekin batera udaberria sartu da. Hemen duzue Antonio Vivaldiren  "Udaberria" Baietz polita dela , ezta?




A pesar de que no hace muy buen tiempo , hoy ha entrado la primavera. Aqui teneís la obra de Antonio Vivaldi "Primavera"
¿A que os gusta?

date martes, 20 de marzo de 2012

 Guri musika asko gustatzen zaigunez hemen bideo oso politak ditugu.

Aquí teneís unos videos musicales que se que os gustan mucho
http://youtu.be/WwN20ybVDDs

date lunes, 26 de septiembre de 2011

Betidanik gustatu zaigu edozein  motatako musika . 
Orain Carmen entzuten ari gara. Oso polita da. Entzun! entzun!


A nosotros nos gusta mucho la música. Estos días estamos escuchando Carmen de Bizet.

date lunes, 17 de enero de 2011


Begira ze nolako músika entzuten ari garen! "El pájaro de fuego" Igor Stravisky-rena. Ea gustatzen zaizuen! guri asko gustatu zaigu: Entzun!, entzun!

date martes, 21 de diciembre de 2010