Gaur nahiz eta eguraldi petrala egin , egutegiarekin batera udaberria sartu da. Hemen duzue Antonio Vivaldiren "Udaberria" Baietz polita dela , ezta?
A pesar de que no hace muy buen tiempo , hoy ha entrado la primavera. Aqui teneís la obra de Antonio Vivaldi "Primavera"
¿A que os gusta?
Mostrando entradas con la etiqueta Musika. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Musika. Mostrar todas las entradas
Guri musika asko gustatzen zaigunez hemen bideo oso politak ditugu.
Aquí teneís unos videos musicales que se que os gustan mucho
http://youtu.be/WwN20ybVDDs
Betidanik gustatu zaigu edozein motatako musika .
Orain Carmen entzuten ari gara. Oso polita da. Entzun! entzun!
A nosotros nos gusta mucho la música. Estos días estamos escuchando Carmen de Bizet.
Orain Carmen entzuten ari gara. Oso polita da. Entzun! entzun!
A nosotros nos gusta mucho la música. Estos días estamos escuchando Carmen de Bizet.
Begira ze nolako músika entzuten ari garen! "El pájaro de fuego" Igor Stravisky-rena. Ea gustatzen zaizuen! guri asko gustatu zaigu: Entzun!, entzun!
martes, 20 de marzo de 2012