Apurka apurka bagoaz hainbat abesti kantatzen. Zuek ere ikasten joateko edo/ta beraiekin kantatzeko hona hemen dituzue batzuk.
Poco a poco vamos aprendiendo algunas canciones. Para que podáis cantar con ellos aquí tenéis alguna.
Gaur Aneren urtebetetzea ospatu dugu. Bi urte bete ditu. Hasieran ez zuen kororik jarri nahi baina gero harro harro egon da berarekin buruan jarrita.
Hoy hemos celebrado el cumple de Aner. Ya tiene dos años!
Al principio no quería ponerse la corona ni por nada del mundo, pero luego bien chulito que ha estado con ella puesta.
ESKERRIK ASKO ANER por invitarnos!
ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asteburu honetan gure herrian "Euskal jaiak" ospatuko dira , atzo hasi ziren. Gure eskolako lagun guztiak parkean parte hartu zuten. Guk ere, ez pentsa ezetz! txikiak gara baina gauza asko egin ditzakegu. Ez ginen parkera joan, hori ez, momentuz urrunen joan garen lekura eskolako patioa da. Baina begira zelako Maritxu polita egin genuen. Bai!, bai!, bai! GURE MARITXU!!!!
gure laguna,

TXI, TXI, TXI EUSKERAZ HITZ EGIN esaten diguna eta opariak ekartzen dizkiguna. Zihur gaude asko poztu zela ikustean!
EUSKAL JAIA - presentacion imagenes
Durante todo el fin de semana se celebran las "Euskal jaiak " de nuestro pueblo. Empezaron ayer. Todos nuestros amigos del cole fueron al parque a participar en la fiesta. Nosotros no, todavía lo más lejos que hemos ido es al patio del cole. Pero no creaís que
no participamos, no! Mirad que Maritxu tan bonita hicimos.
Sí, sí!! MARITXU, gure laguna , la que nos hace regalos y nos dice TXI; TXI; TXI euskeraz hitz egin, Seguro que se puso contenta cuando lo vió!
Pasarlo bien este fin de semana con todas las actividaes programadas que teneís en el pueblo
Ondo pasa asteburuan, gauza asko dituzue Ortuellan disfrutatzeko.
AGURRRRRRR eta gogoratu!!!!
Oso denbora gutxi pasa da eskolan hasi giñenetik eta begira zein onak garen! Gaur uztaiak hartu ditugu eta bolanteak bihurtuz korroan jesarri gara "Ran Rober Ran" abestia kantatzeko. Ikusi , ikusi argazkiak!!
Pena bideoa ez grabatzea! hurrengorako!!........
Ha pasado poco tiempo desde que empezamos el cole y mirad lo buenos que somos!!!
Hoy hemos cogido los aros de colores , los hemos convertido en volantes y y todos casi a la vez hemos cantado la canción de "Ran Rober Ran". Mirad, mirad! las fotos. la pena que no lo hemos podido grabar en video! la próxima vez.!
Hemen duzue abestia zuek ere ikasteko eta gurekin abestu ahal izateko. Anima zaitezte!
Aquí teneís la canción para que vosotros también la aprendaís y así podaís cantarla con nosotros. Animaros!!!
Bai, gaur jantokira joan dira baina ez pentsa asko gustatu zaienik! Bihar agian ez dute nahi izango eskolara etorri, baina denboraz moldatuko dira, lasaiii...
Sí, hoy han ido por primera vez al comedor y no penséis que les ha gustado mucho. Mañana es posible que no quieran venir, pero con el tiempo se acostumbrarán, tranquilos/assss.
Gaur berriro egon gara goiz osoa eskolan eta batzuei luzegia egin zaigu, jantokian ere geratu garelako.
Haizea zebilenez ez gara patiora atera eta psikomotrizitate gelara joan gara. Kriston beroa zegoen eta honek ere urduritu gaitu. Baina ondo pasatu dugu! BEGIRA! BEGIRA!
Hoy de nuevo hemos estado toda la mañana en la escuela, y a algunos se les ha hecho especialmente largo porque se han quedado al comedor.
Como hacía viento,en lugar de ir al patio hemos ido al aula de psicomotricidad.Hacía muchííísimo calor y esto nos ha alterado un poco. Pero lo hemos pasado muy bien. ¡¡Mirad,mirad!!
GAUR BAI EGUN GOGORRA! - diapositivas
Beste sorpresa bat izan dugu: Iratxe eta Viky. Gaur gure laguntzaileak etorri dira gurekin egotera.
Hemos tenido otra sorpresa: Iratxe y Vicky ya están con nosotros/as.
GAUR BAI EGUN GOGORRA! - diapositivas
Beste sorpresa bat izan dugu: Iratxe eta Viky. Gaur gure laguntzaileak etorri dira gurekin egotera.
Hemos tenido otra sorpresa: Iratxe y Vicky ya están con nosotros/as.
jueves, 10 de octubre de 2013

