Oporretan gaude baina azken egun hauetan ospakizun pila euki ditugu: antzerkia, karpetak egin ditugu gure lanak etxera eramateko, gabonetako eskulanak prestatu, Olentzeroren gutuna idatzi, olentzero ospatu eta abar eta abar. Eta azkenean etorri da! Olentzero gurekin egon da!
Hemen dituzue gaurko eta azken egun hauetako argazki batzuk.
Ondo pasa oporretan merezita dituzue eta.!
Ia eskatutako guztia ekartzen dizuete.
ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!
Estos últimos días hemos estado superatareados haciendo las carpetas para llevar nuestros trabajos a casa, hemos hecho trabajos manuales de navidad para decorar en casa el árbol, le hemos escrito la carta a Olentzero y ... por fin! hoy ha venido al cole. Después hemos ido con él a la plaza a cantar y de nuevo al cole a tomar chocolate y bizcochos y a jugar con los juguetes que nos ha traido.
Aquí teneís unas fotos en las que podeís ver lo que hemos trabajado. Tenemos merecidas las vacaciones!!!
Gaur gure gelako otxartxikitxu batek Olentzeroari oparitu dizkio bere pardalak. Bihartik aurrera ez ditu erabiliko. Olentzero oso pozik jarri da eta musu bat eta bostekos eman dio.
Hoy uno de nuestros Otxartxikitxus le ha dado al Olentzero todos los pañales que tenía en clase. Este se ha puesto muy contento y además chocarle los cinco le ha dado un beso.
EGUBERRI ON!!!!! ONDO PASA !!!!!!
Gaur Marta etorri da , Aneren ama. Oso ipuin polita kontatu digu , erraldoi batena, MANEPIKOTU.
Eskerrik asko Marta!
Ekarri duen txartela gelan jartzeko oparitu digu. Bihar leku bat bilatuko diogu.
Baina fijatu zarete Martaren ondoan dagoen plastikozko botila arrosan? Ezetz asmatu zer dan?
Hoy ha venido Marta, la amatxu de Ane a contarnos un cuento de un gigante que se llamaba MANEPIKOTU. Ipuina oso polita izan da eta asko gustatu zaigu. Eskerrik asko Marta.
Nos ha regalado el cartel del cuento para la clase.
Mañana le buscaremos un sitio.
Pero .... ¿os habeís fijado en el frasco que tiene Marta a su lado?¿ A que no sabeís que es?
Hemen dituzue lehenengo hiruhilabete honetan landutako abesti eta olerki batzuk.
Aquí teneís algunas de las canciones y poesías que hemos trabajado este trimestre.
Hemen duzue zuen lagun baten puzzlea.
Ea asmatzen duzue nor den!
Oso erraza da.4
Maritxu[1]
Gogoratu bihar OKEn ekintza polit bat egiteko aukera duzuela, txotxongilo tailerra . Oso interesgarri dela dirudi. Hemen duzue informazioa .
Asko ikasi niri irakasteko gero, bale?
Animaros y aprender mucho para enseñarme luego a mí ¿vale?


lunes, 26 de diciembre de 2011


