Mostrando entradas con la etiqueta Antzerkia egiten. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Antzerkia egiten. Mostrar todas las entradas



Begira ze artistak garen, antzerkia egiten oso onak......... Hemendik Arriaga antzokira, ez da txantxa ez , ikusiko duzue.




Mirad que artistas hemos salido. De aquí al teatro Arriaga. No es broma no..... ya vereis cuando nos hagamos famosos


date jueves, 31 de marzo de 2011