Asko gustatzen zaigunez guri mozorratzea eta antzerkiak egitea gaur antzineko printzeak eta printzezak izatea erabaki dugu. Horretarako aintzinean nola deitzen ziren buruz hitzegiten egongara. Gero bakoitzak erdi aroko izen bat aukeratu du.


Hemen daude nire printzeak eta nire printzezak. Begira zein politak dauden!
Batzuk falta dira baina haiek ere dira nire printzeak.







Ya sabeís que nos gusta mucho disfrazarnos y hacer tetatro. Pues bien! hoy lo hemos hecho de principes y princesas.
Primero hemos estado hablando sobre los nonbres que tenian , luego cada uno a elegido el nombre que más le gustaba.
Aquí teneís a mis principes y princesas.¿A que están guapos?
Faltan algunos pero ellos también son nire printzeak


date viernes, 4 de mayo de 2012

0 comentarios to “NIRE PRINTZEAK ETA PRINTZEZAK”